Realizarea unui studiu de benchmarking care să răspundă cu adevărat necesităților clientului este o activitate laborioasă, necesitând:

  • înțelegerea corectă atât a profilului funcțional și de risc al fiecărei entități participante în tranzacție cât și a contextului de piață în care acționează;
  • cercetarea detaliată a bazelor de date pentru selectarea și analizarea acelor companii independente care îndeplinesc criteriile de comparabilitate;
  • determinarea și efectuarea ajustări necesare cu privire la comparabilitate;
  • interpretarea și utilizarea datelor colectate, determinarea valorii de piață.

Iată de ce la întrebarea ”cât costă un studiu?” răspunsul potrivit este că intervalul de piață - pe o piață care ține cont de standardele de calitate și folosește baze de date autorizate – are o mediană de 2.500 EUR.

Dacă nu sunteți pregătit în acest moment pentru realizarea unui studiu personalizat pentru compania dumneavoastră, dar aveți nevoie să cunoașteți marjele de profit din industria dumneavoastră/ pe tipuri diferite de tanzacții, vă rugăm să accesați sectiunea "Librăria de studii".

Pentru un studiu personalizat, vă rugăm accesați una din secțiunile "Vreau un studiu de benchmarking”, în funcție de specificul afacerii dumneavoastră.

În cazul în care operațiunile analizate nu sunt complete, aveți posibilitatea să vă întocmiți propriul studiu de benchmarking, pornind de la datele furnizate de baza de date tpsoft.ro